tirsdag den 7. oktober 2008

Husk mælken - og et par kontakter

Lige umiddelbart synes jeg basen lyder besnærende. Som en af dem, der ønsker hjemmearbejdsplads så jeg kl. møg om natten kan se hvilke opgaver, der ligger til mig næste dag, synes jeg, det lyder supergodt med et program, jeg kan se hjemmefra.
Problemet er, at det så er endnu et sted, jeg skal huske kode på, logge på, opdatere og rette mig efter.
Jeg kan se fordelen i projekter, der kommer. I sær fordi palmpilots og outlook tager sig af de bundne hverdagsopgaver så at sige. Til projekter lyder det besnærende, at alle kan se, hvad der skal gøres i forløbet. På den facon har hver projektdeltager en mulighed for at tage større ejerskab. Hvor var denne base, da jeg gik på Biblioteksskolen? Desuden er det vist et perfekt sted til de frivillige projekter jeg roder mig ud i på privatplan.
Så point til stedet. Nu vil jeg bare gerne have nogle kontakter! Det er lidt ligesom at starte på Facebook! Hvor er I?

1 kommentar:

Helle Søderberg sagde ...

Hej Kristina
jeg ser til min glæde, at du stadig hører til herude hos os på Godthåbsvej - jeg tænkte nok det ikke kunne passe, at du i det lange løb ku' undvære os....
Glæder mig til at se dig herude..
Mange hilsener Helle