søndag den 2. marts 2008

Pres, stress og ahaoplevelser

Nåede det lige......der er lidt under en time til uge 10!
Er faktisk glad for ikke at skulle have det her pres over mig i endnu flere uger......indtil jeg starter på 23 ting for børn! :-) Har overvejet om jeg har masochistiske tilbøjeligheder.....
23 ting har været som at drøne ned af motorvejen med 400 km i timen - og i mit tilfælde alligevel konstant forsinket. Undervejs har jeg set en masse spændende frakørsler, jeg godt ville have kigget nærmere på. Da jeg oftest sidder i udlånet i arbejdstiden, har jeg måtte sande, at jeg ikke kan koncentrere mig om at tillære mig nye ting, mens jeg bliver afbrudt hele tiden. Jeg måtte derfor gøre det hjemmefra i min fritid - og 23 ting har derfor været i skarp konkurrence med alle de andre ting, jeg også liiiige skal gøre. Ville jeg have undværet det? Nej. Ville jeg gøre det igen? JA! Jeg vil have mere! Hvor er der flere sjove ting almindelige mennesker benytter sig af, og som jeg skal tillære mig? Får ikke gjort noget ved det, hvis jeg ikke er tvunget til det.
Det har garanteret været dødhårdt for Team Support. Tak til jer dejlige mennesker som har hjulpet en absolut "teknisk udfordret" person som mig. Tak fordi I har ringet tilbage, når I kunne se på mine mails, at det var lige ved, at jeg smed PCen ud af vinduet. I styrer!
Uagtet alle de spændende ting jeg har stiftet bekendtskab med er det stadig BLOGGEN og bloggeriet, der er min favorit. ELSKER den mulighed. Derudover er det Gmailchatten og GoogleDocs, der er det fedeste redskab. Og selvom jeg endnu ikke ved noget nok til at kunne udbygge min lille Wiki, kan jeg forudse et lidenskabeligt forhold til den. Desuden synes jeg, vi skal skynde os at komme i gang med en lokalhistorisk Wiki som Anette Thede foreslår.
Tak for kampen, guys. Jeg ser frem til, at der er nye 23 ting næste vinter? Aftenerne er så mørke og så kolde....hvad er det lige man siger om livslang læring? Nårh, ja: at den er livslang! Ser frem til mere guf af den art her.

Ingen kommentarer: